nesiller Beko 7 kiloluk çok memnunum arka kazan haznesi çıkık olmadığı için fazla çamaşır alıyor kilo arttıkça fiyat artıyor hiç gerek yok çok da güzel kurutuyor
nesiller Mrlkb hemde nasıl evde tozu azaltıyor çamaşır asma derdi yok çıkar çıkmaz katla ütü de çok gerektirmiyor kesinlikle zaman kazandırıyor ben çok memnunum gönülden tavsiye ederim
cauuv2 Dün arçelik aldım 9 kg , yarın kurulcak aynısı annemde var cok memnun bende memnun kalırım ❤️🙏🏻