acelysmom merhaba, 2 cc 2 cc sıkabilirsiniz burnuna yani totalde 4 cc yeterli olur. Ben pratik olduğu için çocuğu kucağıma alıyorum öne doğru eğiyorum, sıra sıra sıkıp burnuna sonrada sırtına taputman denilen, el kubbe şeklinde alttan üstte doğru vuruyorum.
İkinci bir yöntemde çocuk yan yatırılır, yan şekilde bir burnuna sonra diğer tarafa çevrilip yan şekilde verilir ama burada kafası yine biraz daha yukarıda olacak şekilde vermekte fayda var. Sonrasında yine sırtına vurarak (alttan üste doğru) tamamlayabilirsiniz. Youtubede Dr. Osman Gönülalın bir videosu vardı bununla ilgili yanlış hatırlamıyorsam ona da bakabilirsiniz.