Ben doğum yapalı 7 ay oldu ama hala adet olmadım böyle uzun olmayanınız var mı kızlar?
Japonummm oğlum 10 gün sonra 11 aylık olacak ben hala olmadım
Japonummm 3-4 ay sonra oldum
Japonummm tam 4 ay sonra oldum
Japonummm ben 3. Ayda olmuştum yengem 1 yıl olmadı . Kuzenimde 8-9 ay olmadı.
10aylik hala olmadim 🤷🏻♀️
eedd yaaa demekki herkes de farklı oluyor
Ben 3. Ayda oldum ama spiral taktırdığım için büyük ihtimalle
2 ay sonra
Sezeryan oldum lohusa kanamam 38 . Gün bitti 2. Ayda hasta oldum