mondecaidensecmeler robota iyi değil diyenler vardı ben anlamadan öncez robot aldım aylar sonra dyson aldım. Robot calıstıktan sonra dyson ışıklı başlığını tuttuğumda çatır çutur almış oluyor toz tanesi yok? Nasıl beğenmiyorlardı
Bilmiyorum belkide ilk cıkan modellerini alanlar beğenmedi roborocks alcam alırsam 2. Ye viomi v5 var halı da olunca bütün odalara yetmşyor şarjı bitiyor 5. Odada bitiyor 3 oda bir koridor yapıyor. Oturma odası büyük girince yarısında bitiyr. Daha mutfak ve çalışma odası 3 oda bana kalıyor. Dikey süpürge mükemmel bir şey senelerce kendime eziyet etmişim. Bel ağrısı diz ağrısı çekmemek konfor için kesinlikle robot. Yatak odasınıdaki bazaya eğilmiyorum hep robot süpürüyor