mondecaidensecmeler standlı modelini kullanıyorum öyle sorun yaşamadım görümcemde dyson vardı hatta ev taşırken bana yardım için getirmişti onu da sonra götürmedi sende kalsın dedi bende de büyük kablolu süpürge var ama o bile eziyet sürekli süpürmek için gittim fantom aldım dyson ve fantomu karşılaştırdık arasında bir tane fark yok açıkçası ben kıyıpta dysona para veremiyorum ya🤣🤣🤣 eğer muadil bakacaksanız görüntüsüne aldanıp bosh philips vs markalar bakmayın fantomun yaptığı temizlik kadar yapmıyor. Dediğim gibi standlı aldım koltuk temizlemeye aparatı muadil dyson başlığı yapmışlar o ve kendi normal başlığı geldi gayet memnunum