Kızlar merhaba önecelikle Allah isteyen herkese nasip etsin şuan 6 aylık oğlum var kondom yoluyla korunuyorum kondom olmasına rağmen geri çekilmede yapıyor eşim doğumdan bu zamana kadar adetim hep düzensiz ilerledi 20 25 gün aralığında oldu ama bu ay yani bu gün 28 gün olduğunu farkettim doktorum kondom yolunun çözüm olmadığını o şekilde kendisinin hamile kaldığını söylemişti şuan aşırı stres yaptım test almaya gitmek istiyorum ama gurbette yaşıyorum tek başıma eşim işte evim biraz şehir dışında size sormak istedim bu şekilde düzensiz adet yaşıyan oldumu yada doğum sonrası zamanla eski haline mi dönüyor adet düzeni şimdiden teşekkür ederim