Ya valla bıktım o kadar üzülüyorum ki 1 yaşına geldi hala bişi yemiyor sadece anne sütü ama nereye kadar ne yaptıysam olmadı doktora soruyorum sütüne güveniyordur zorlama emzir diyor böyle yapa yapa tam bir meme bağımlısı oldu valla bunaldım bizim gibi olan var mı