Günaydın annelerim. 6.5 aylık bebeğim yüzüstü koyduğumda cisimleri uzanma gibi bir eylemi olmuyor, sadece bakıyor daha sonra dikkati farklı yere kayıyor. Normalde eline değdiği an hemen kapıyor ama uzanmıyor. Bu bir problem mi? Dönebiliyor bu arada. Uzanmasını teşvik etmek için neler yapabilirim?