Kızlar iPhone 11 im var ilk kez kullanıyorum android dışında çık çabuk hafızası doldu uygulama indiremiyorum nasıl yapmam lazım ya fotoğraflArı falan nasıl başka yerde depolarım bilmiyorum bana afedersiniz de s.lağa anlatır gibi anlatır mısınız anne olduktan sonra teknoloji özürlüsü oldum