Kızlar bebeğim 3 gün sonra 8 aylık olacak avent biberon kullanıyoruz 6 numara başlığa geçtim hızlı içiyor o çok iyi ama 2 gündür kusma başladı bunla alakalı olabilir mi ya genzine gidigpr toparlıyor ama kusmayı çözemedim tecrübeli anneler desteğinize ihtiyacım var eskisi 3 numaraydı o çok yavaştı sanırım