drgkt Çarş sünnet olduk penisin ucu kırmızı olan yer üzerinde seffaf bir tabaka olusmaya baslıyor esim dediki antibiyotikli kremi oraya degdiriyoruz ondan herhalde bende dedmki kabuk tutacak bence. Bu nasıl oluyor kızlar cok tecrubesizim acil bişi deyin
bartuaras drgkt bizde yeni sünnet olduk o dediğiniz şeyin olması çok normal bizde de oldu doktorumuz korkulacak birşey olmadığını söyledi banyo yaptıkça elimizle ucunu hafifçe temizledik ve günden güne iyileştikçe kalmıyor zaten
eymenku drgkt kremden kaynaklı olabilir evet ama kuruyup kabuk görüntüsü oluyorsa ıslak pamukla ucunu silin bebegiyde rahatsız eder o yapışmaması için dikiş yerinin altından köküne doğru çekeceksin yani iki parmağinla tutup aşağı doğru esnetmeye çalış deriyi krem tam dikiş yerlerini üzerine gelecek
aylincanekin drgkt bizim de iki hafta olacak doktor böyle bişey söylemedi yapışma olasılığı var mı salı günü kontrolümüz var o zaman mı söyler acaba
Merve-34 drgkt doktorun numarası varsa ar bence canım bence iyileşme dönemi hani zar mı oluşuyor acaba
eymenku drgkt aslında bı sıkıntı gözükmüyor ama dediğim gibi ıslak pamukla biraz silin birde parmağınızla alt tarafından tutup biraz esnetin fotoğraftan kaynaklı da olabilir ama yapışmaya başlamış gibi gözüküyor
beybitolat drgkt böyle olması gerekiyo canım zaten. Hatt gün geçtikçe daha bembeyaz olacak ve yavaş yavaş atıcak. Duş aldırırken bebe şampuanıyla kesimlikle bastırmadan masaj gibi çok kısa yapın o atıcak. Korkmayın.2 buçuk aylıkken yaptırmıştık bizde sünneti
zeynep1401 drgkt o beyaz tabakanın olması çok normal bizde yaptırdık sünnet doktorla iletişim halindeyiz 2 güne bir kontrol amaçlı görsel atıyorum hatta kendisi dedi ki beyaz tabaka oluşması çok normal günde 2 kez bebek şampuanıyla yikanaya devam
bossmomm drgkt benim bebekte salı günü sünnet oldu aynen böyle oluyor birde şişlik olsrak onunki daha şiş
sakdas drgkt çok normal, bizim doktorumuz günde 1 defa kasıklara basıtırıp ucunu dışarı doğru çıkartmamızı söylemişti. Hala yapıyorum sünneti 2 ay olacak olalı.
zeynep1401 drgkt evet bol köpükle yıkayın diyor doktor bende öyle yapıyorum dikişlerine müdahale etmeden tabi
tombikinannesi drgkt ay o yeni oluşan deriii eşim banyoda biraz ucu kalktı diye krem kalıntısı dedi çekti kopardı çok az kanadı ama neye uğradığını şaşırdı deri olduğunu anlayınca çok üzüldük ellemeyin sakın