Arkadaşlar bebeğim doğalı 3 gün oldu. Dün itibariyle memelerimde büyüme ve sertlik var. Uçları da aşırı acıyo. Bebek hiç denecek kadar az uyuyo sürekli aranıyo ve emmek istiyo. Bazen 15-20 dk emiyo bazense 3-5 dakika. Boşaltamadığı için mi böyle yoksa şuan için normal mi süreç?