Kiwi kamera kullanıyorum geçen sene doğumdan önce hediye gelmişti o zamanlar uygulamasından girip bakınca hiç reklam falan gelmezdi direkt girerdi kızım doğdu yanımızda yattığı için kamera kullanmadım kaldırdım geçen ay odasını ayırdım kamerayı kurdum ama bakamıyorum telden resmen reklamlardan ekran açılmıyor biri bitiyo diğeri başlıyo kamera uygulamasında reklamı da ilk kez görüyorum sizde de böyle bişe yaşandı mı uygulaması mı değişti acaba 2 senedir kullanmıyorum Yİ iot diye bi uygulamadan bakıyorum ben