Kızlar selam
Doğumdan önceye kadar daha düzensiz olan regl.
3 sene önce yaptığım doğumdan sonra bayaa düzene girmişti. Gününde gelirdi arada bi kaç kez erken geç geldi onun dışında normaldi.
Bu ay biraz stres yaparak başladım cünkü tatile denk gelecekti
Regl günü normal test negatif
- Gün ilk idrar normal test negatif
Dördüncü Gün ilk idrar Erken gebelik negatif
Bugün 10. Gün hala yok.
Ben bebek olamaz diye düşünüyorum ama stres yapmadım da değil tabi.
Kan vermedim, ama şuan için sizce nedir?
Ve yaşayan oldu mu?
Teşekkürler, öpücükler herkese.