HappyKids canımıııııızzzz doktorumuz her şeyimiz ailemizden biri oldu bizim için kendisi. Gözünüzü kapatın ve kendinizi ona teslim edin o kadar güvenilir bir insandır. Dünyanın en anlayışlı en krizi çok güzel yöneten en sakin doktorudur. Ki ben kendisine neler çektirdim ben pes ettim beni ayağa kaldırdı ben yoruldum elimden tuttu başaracağımıza benden çok inandı. Çok seviyoruz çok ♥️♥️♥️♥️♥️♥️