ftmylm
Estağfurullah eleştiri olarak bile almamıştım sadece keyif için olan bir şey değil müsait olmadığım için Trendyoldan alıyordum. Ama trendyolda bebelac yetkili resmi satıcısından aldığım için bebelac firmasından arandım mağduriyetimi gidermeyi teklif ettiler ama ben istemedim zaten markayı değiştiricem:)
Zaten trendyolda daha pahalı satılıyor, fırsatım olsa ebebekten alırdım :)