Merhaba hanımlar 5 günlük taze anneyim sezeryan oldum. Yanımda bana yardımcı annem ve kayınvalidem kalıyor sağolsunlar. Ameliyat sancısı vs bildiğiniz durumlar sebebiyle bana kolaylık olsun diye bebeğimin beşiğini salona koyduk onların yattığı odaya. Ben yatak odamda yatıyorum. Gündüz yatmıyorum, salonda bebeğimin yanında oluyorum, gece ise emzirmek için alarm kuruyoruz veya annem sesleniyor salona geçiyorum. Bir de sütüm 3. Gün geldi ve bebeğimin memeyi tutması için annemle çaba sarfettik dolayısıyla yanımda yatırsam da tecrübesizliğimden dolayı desteksiz şekilde emzirebilmem de mümkün olmadığı için bu sistem ben ve bebeğim için iyi oldu diye düşünüyorum ama yakında tabiki yatak odama alıcam bebeğimin beşiğini. Aranızda böyle yapan var mı, bebeğim yenidoğan olunca acaba güvenli bağlanma açısından bu 5 gecede bir eksiklik oluşmuş mudur hata etmiş vs olabilir miyim diye kafama takıldı şimdi. Yorumlarınızı bekliyorum