Bebeğimin gündüz uykusu normal şekilde ilerliyor akşam 9 dan sonra 11-12 ye kadar uyumuyor gaz sancısı çekiyor direniyor o saatten sonrada artık uyuyunca (11.30-12.00) besliyorum yatırıyorum doktorumuz 3 saatte bir demişti maksimum gece 3 te alarm kurup uyanıyorum ama 1 saattim emzirmeye çalışmakla geçiyor çünkü uyumadığı için öyle derin uyuyor ki uyanmak istemiyor. Siz kaç saatte bir emziriyorsunuz 4-5 saate uzatsam bebek için sıkıntı oluyor mu? Kilo alımı bez sayısı normal.