Selam anneler,
Bu saatte yazıyorum çünkü çoğunlukla şimdi müsait oluyorum. 4 ay 10 günlüğüz gündüzleri asla işimi yapıp kendime zaman ayıramıyorum. Yere yatırdığım an ağlamaya başlıyor. Oyun halısı, ana kucağı, oyuncaklar çok az zaman kazandırıyor.(Belki 5 dakika mızırdanmaya başlıyor.) Mecbur kucağıma alıyorum. Altı temiz, karnı tok yine aynı memnuniyetsiz. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Sizlerin de öylr mi?