Ya arkadaşlar bebeğim 1 hafta sonra 9 aylık olacak
Her gece saat başı bilmedin 2 saatte bir uyanıyor emmek için belki yarım saat emiyor her seferinde tamam diyorum artık yeter uyumuştur yerine koymamla başlıyor ağlamaya
Arttık bende sinir stres sahibi oldum sabır diye bişey kalmadı
Geceleri uykularım yok gibi bişey 3 buçuk yaşında da kızım var
Gündüz de uyuyamıyorum o yüzden
Çok beter bir vaziyetteyim
Aynı ay aralığında sizin çocuklarınız nasıl
Neden zor uykuya dalıyor bu kadar sık uyanıyorlar
Diyet falan yapsam dicem sütüm mü yetmiyor
Maşallahım var hatta başlamam lazım diyetlere
Emzirmekten soğudum
Emiyoor artık oturduğum yerde uyuyorum
Sinirlerim çok bozuk :(