Ben yorgunluktan ve stresten ölmek üzereyim uyuyacağı zaman okadar çok ağlıyor ki her yolu deniyorum emzirmeye çalışıyorum sarılıyorum ninni söylüyorum sallıyorum gezdiriyorsun asla susmuyor çılgınca ağlıyor o kadar zor uyutuyorum ki bı bakıyorum yarım saat sonra uyanmış ama hala uymak istiyor