aptallarsizii ebrudemir81 ben gecikmedim zamanında oldum bitti adet biteli 5 gün falan oldu gene leke gelince tırstım siz bence kan verin tam belli olsun
aptallarsizii Kitsu daha önce yaşamadığım için korktum açıkçası yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm
aptallarsizii kvsr234 ben 1 kez yaşadım onuda adet sanmıştim meğer hamileymişim şimdi gene olunca endişelendim
minnakkofte aptallarsizii en garantisi rahminizi aldırmak diğer türlü risk hep var malesef.ama yerleşme kanaması değildir bence regl çok yeni bitmiş
aptallarsizii minnakkofte imkanım olsa hemen gider tüplerimi bağlatırdım walla 🤦♀️ya bilmiyorum kafam çok karıştı o kadar çocuk istemiyorum ki inanılmaz korktum şu lekeden hap alıp içecem ne olur neolmaz diye
haniball aptallarsizii siz bilirsiniz yine ama gec icilen habin faydasi olmaz bosa masraf yapmayın.. oncesindede habi gec ictiyseniz tesaduf zaten gebelik olmamistir. haba yormustursunuz bu durumu 🤭insallah gonlunuzce olsun