ylvt 22 günlük bebeğimin kaş ortasında egzama oluşmaya başladı gittikçe artıyor ve yüzünde sivilceler var. başına gelen var mı doktorum sıcaktan diyor sürekli ama bebeği sıcakta tutmuyorum hatta
biranne_197 ylvt evet benim bebeğimde öyleydi sıcaktan oluyordu ben sık sık banyo yaptırdım , çok sıcak olmayan şeyler giydirdim örneğin bir sıfır kol zıbın üzerine de uzun kollu önü açık hırka giydirdim ve her banyodan sonra sütümü sürdüm ve geçti
biricik9 ylvt bazi bebekler bebeklik egzamasi geçire biliyor horman ağır basıyor buda 2 yaşına kadar devam ediyor oğlum da var 3 aylık di oluştu bizde kış dı şuan 9 aylık iyi şuan bazen egzamasi kuduruyor ama hemen önlem alıyoruz bol bol bekle kullanın öneri Bioderma apotik kremini kullanıyorum
melipol ylvt bizde de öyle olmuştu. Bepanthol SENSİDERM kullandık. Doktorumuzdan onay aldık tabi. Kızarık olan neresi varsa sürebilirsiniz hemen geçiriyor. Egzama gibi döküntüler içinde birebir. Çok etkili gerçekten. Geçmiş olsun.