H_S_FS Kızlar doğum yardım parasına aile kartı diye kart çıkarmışlar kullanmaya başlayan var mı ben bugün aldım da acaba normal banka gibi uygulaması var mı internetten alışveriş yapılıyor mu bilen var mı
ikicocukannesi205_ H_S_FS ben gittim ATM den çektim geldim nakit olarak kullandım oraya yatmi yani şifre değiştirdikten sonra bakiye yazıyordu
2Princess1Mom seda4114 Bugün gittim kart çıkarttırayım diye bana önce sgkya gitmen lazım orda hesap açtıracaksın biz kartı vereceğiz dediler. Sizde mi öyle yaptınız?
ozgebur1984 2Princess1Mom direk banka veriyor kartı, ve ben alışveriş yaptım market vs falan ama internet alışverişi ile ilgili hiç denemedim 😊
seda4114 2Princess1Mom hayır ben e devletten dogum yardımına başvuru yaptım sonra bankaya gittim banka bana hesap açıp kart verdi direk
H_S_FS denizeylul nasıl yani 2. Bebeğin 2025 den sonra doğduysa her ay 1.500 TL yaticak 2025 den sonra 3. Çocuk varsa her ay 5.000 TL yatick
1Anne1Bebek__ H_S_FS halkbank uygulamasindan kartların bölümünden gozukuyr kart ama yatmadı gözüküyor bende hala uygulamada yattı gözüküyor kafam karıştı iyice 😂😂
Mmutluanneee 1Anne1Bebek__ nasil giricez benm halkbank hesabm yok musteri olmaya girince de kabul etmiyor
1Anne1Bebek__ Mmutluanneee Bankadan yapıyorsun cnm veya müşteri olsan görüntülü birime aktarıyor ordan konuşuyorsun gliba net emin değilim benim banka hesabım vardı önceden ztn kullndigim
albaayrk H_S_FS ben kartı bankadan aldım oradaki görevliye kartı mobil uygulamadan görebilir miyim diye sorduğumda hayır dedi internet alışverişi için denedim ancak kullanamadım. Atm ve normal alışverişlerde posttan kullanabiliyorsunuz
AsafYigitannesi albaayrk başvuru yaptıktan kaç gün sonra yattı para acaba benim bir ay olacak Hala ses yok da
ozgebur1984 2Princess1Mom inanın bilmiyorum başka şubeye gitme şansınız varsa gidin çünkü kartı size bir yere başvurmadan banka gişesinde ki kişi teslim ediyor