ulsy123 otizmle alakası yok , çocuklarda 3 yaşına kadar paralel oyun denilen durum mevcut yani çocuk 3 yaşına kadar çocuklarla aynı ortamda ama tek başına oynamayı tercih eder , 3 yaşından sonra artık diğer çocuklarla etkileşim haline geçip beraber oynar , oğlum 2 yaşında oda bu şekilde yani kendi kendine bile oynamaz 😊