anneyim09 asla laf dinlemiyo yapma dedikçe yapiyo. bişey diyemiyosun baya bildiğin laf yetiştiriyo.duydugu kötü argo kelimeleri her cümleye sokmaya çalışıyo.aşırı asi.ortada bişey yokken bile saçma sapan biseye takip huzursuzluk çıkarıyo.resmen bi ergen yani tahammül etmek çok zor.geçen okuluna gittim öğretmen diyo bu yıl çocuklar aşırı zor ki geçen sene de öğretmenimiz aynıydı.hocam 5 yaş böyle zor galiba dedim evet öyle uslu çocuklarım böyle oldu dedi.masaların üstünde zipliyolardi ya 2 saat durdum aile katılımı için etkinlik yaptırdım tüm gün beynim ağrıdı.ki benim kızım da genelde uslu sakin söz dinleyen bi çocuktu.5 yaş anneleri hep isyanda malesef.bi de bize kardeş geldi ben başta ondan diyordum ama yok o da nasibini aliyo abladan malesef.ablasi surekli çığlık attığı için çocuk korkak oldu