Nereden başlasam bilmiyorum ama oğlum 3 yaşında bu sene ilk defa başladı yaklaşık bir ay oldu başlayalı hala ağlayarak okula gidiyor geçen hafta daha sakindi gidiyordu ama bu hafta ağlamaları arttı şiddetlendi gitmicem gitmek istemiyorum diyor. Geçen gün arkadaşı gözüne oyuncak çarpmış tepki bile vermemiş ağlayamamış mesala içene kapanık okulda aktif bir çocuk değil bunlar onu daha etkiliyor biliyorum neyse geçen gün de konuştum seni üzen bir şey var mı arkadaşının yanağını sıktığını söyledi sinirlenmiş sıkmış yani bugün de elimi ısırdı diyor acaba doğru mu tereddüt ettim bugün onu söyleyince herhangi bir ısırma izi yok çünkü öğretmeniyle çıkışta görüşecektim toplantısı varmış mesaj atmıştım okula gitmeden müsaitseniz 5 dk ızı alabilrimiyşm diye mesajıma cevap bile vermedi özel okul birde mesajlarıma genellik çok geç cevap verir ya da hiç vermez ben mi kafamda kuruyorum.