Nurcankskn 23 yaşındayım 1 bebişim var aslında doğum kilolarımı verdim ama boyuma göre kilom çok boyum 1.56 kilom 72 beni motive edebilecek hergün yediklerimizi birbirimize atacağımız ve beni destekleyecek birilerini arıyorum
Miracam Nurcankskn Ay bende 4 gündür 23 saat aç 1 saat yemek yapıyorum ama değiştiricem kronik hastayım bu iyi gelmiyormuş 2 öğün yapıcam halbu ki iyi gidiyorum 85 le başladım tok karınla sabah aç 81.700 üm ödemm gitmiş
aygam Merhaba kızlar 91 kiloyu gördüm 62 kilodan şuan 77 yim 3 hafta önce tatilden geldim 81 i gördüm 1-2 hafta sonra diyetisyene gideceğim inş 58 i görmek istiyorum 2-3 ay içinde artık cidden bu konudan sıkıldım
Miracam aygam Ay bende yarın kan verip pazartesi diyetisyenle görüşücem bende bıktım omuzlarum o kadar genişledi ki utanıyorum
aygam Miracam bende gitmeden önce aile hekimine danışmayı düşünüyordum kan tahlili için değerlere bakılıyor mu aile hekiminde bilgisi olan var mı acaba sabah diyetisyenime sordum bana baktırmam gereken değerleri attı adetime birkaç gün var bitsin birkaççgünde şişliğim gitsin öyle gidicem
pamukoul Nurcankskn ben dıyet yapmayı denedım ama sütüm azaldı dıyet yemeklerını yapmak ıcın zamanım yok bebegım durmuyo kılolarım aldı basımı gıdıo Bır yaşında sizinle 😂ben anca o zaman baslayabılırım