duygupera Kızlar aydına taşınacağım memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı merkezde 2. Gebeliğim ilki normaldi bunu da Allah nasip ederse normal istiyorum
kbrafeyza2 duygupera Aydın kadın doğum hastanesinde Serdar nemli bey var bayanlardan da burcu bıçakçı var onlara gitmeni tavsiye ederim
Mrlkb duygupera benim kızım iki yaşına girecek 3 ay sonra. Ruhen o günleri bir kabulleneyim yapacağım 😅
duygupera Mrlkb Allah bağışlasın 🥰 valla düşündüm araya yaş koyarsam bunda tam rahatladım derken bi tane daha viyak viyak yapan gelecek dedim ikisi bir viyaklasın kafama huni takar 2 sene gezer sonra taça geçerim hahahaah😂😂😂