rukiye23_ Bebeğim 2 ay 20 günlük 2 haftadır gün icerisinde birdenbire irkiliyor sebebsiz bir şekilde önerisi olanvarmi neden oluyor acaba
ikiaslanannesi rukiye23_ kundak yapıyor musunuz birde irkilmesi bence normal. Ona bır sey deniyordu ama unuttum adını
ibildere rukiye23_ moro refleksi çok normal kundak yapabilirsiniz büyümenin bir parçası o da 3. aydan sonra düzeliyor genelde
acemia rukiye23_ benimkide 2 aylık kundak yapmasam asla uyumaz bi kere kundak yapmadan bıraktım hemen irkilerek uyandı uykusu bölününce de uyumuyor hem eskiler der ki kundak yapmak iyidir :))
CatBoy rukiye23_ Normal refleksel olarak yapıyor kundak yapardım uyurken o yüzden uyandırırdı kendini
yagmur35yy rukiye23_ korkuyodur canım yanına kuran koy o biraz rahatlatır dua okuyun nazar degmiste olabilir
Oyle-iste rukiye23_ Reflex olarak yapıyor. Kollarını yarım kundak yaparsanız irkilmez, uykuları da daha uzun olur. Zamanla azalıyor, kundağı da azaltarak bıraktırırsınız.