selambennsid benim kızım da kolikti. Şimdi huysuz bir çocuk ama bu bence şöyle. Hassasiyetleri olan çocuklar kolik oluyor. Hassas olduklarından da tolerans seviyeleri düşük oluyor. Bu yüzden memnun olmama, sürekli mutsuz olma hali vs oluyor. Ama en zor zamanlardasın bence. Hareketlensin, emeklesin, yürüsün bunlar seni rahatlatacak. Konuşunca hepten rahatlayacaksın.