gulizar8707 Kızlar bebeğim 4aylık oldu ve benim saçım avuç avuç dökülüyor doğum sonrası bütün vitaminleri bıraktım doktor kontrolü olmadan acaba vitamin mi almam gerekiyor doktorunuz hangi vitaminleri öneriyor
esm15 gulizar8707 hem benim hemde bebegimin saçı dökülüyor benim vitaminlerim düşük çıktı feramat verdi bebegiminde normal dökülmesi dedi doktor
aslimercan gulizar8707 benimki de öyleydi cocuk doktoru demir kullan dedi,bi tık azaldı şu an.Multivitamin zaten hep kullanıyorum.
nurekici7 gulizar8707 yaa benim de 3.aydan sonra başladı şu an 4 ay 21 gün oldu doğum yapalı. Kel kalmam umarım ya. Lütfen bana da yardım. Cildiyeye gittim şampuan verip gönderdi oluyormuş doğum sonrası. Vitamin değerlerim de iyi ama geçmiyor dökülme
gulizar8707 esm15 Feramat doğum öncesi kullanıyordum demekki doğum sonrasında da kullanılması lazım Madem yine kadın doğum doktoruma mı gitmeliyim bi kan tahlili verip yoksa sağlık ocağına gitsem yetermi ki