nededinsen_ biraz detaylı olacak yorumum. 4. Ayda sağlık ocağının verdiği vegaferonla başladık, doktorumuz bestiron/microfer gibi özel ücretli satılan ürünlerin takviye edici olduğunu ve demir içeriklerinin düşük olduğunu söyledi. Günde 1 kere kilosu kadar damla verdik. Ama vegaferon bize kakada kan yaptı, kestik. 6. Ay kanlarında demiri çok düşük gelince ferrum sabah akşam kilosu kadar damla kullandık, normalde günde 1 kereydi ama bizim eksiklik çıktığı için tedavi dozu olarak başlamış olduk. Hem demiri hem ferritini hem de hemogramı düşüktü, yani vücutta demir hiç yoktu ve kansızlık başlamıştı. Daha sonraki kontrolde kansızlık biraz toparladı ama ferritinle demir hala düşüktü. Ferrosanol kullandık, aşırı sindirim bağırsak sorunlarımız oldu. Vegaferon denedim ama hem tadını beğenmedi hem dozunu ayarlamak için çok miktar vermem gerekiyordu memnun kalmadım. Tekrar ferruma döndük, kilosu 8 civarı, sabah akşam 8er damla günde toplam 16 damla veriyorum