sincapailesi anladım ama işte tesettürde de bazı noktaları atlamamak lazım kolay değil ama mecburuz. “namaz kılamayacağım kıyafeti giymemeliyim” diye düşünmeliyiz. Mesela yüksel bel pantolon giyindik üstüne gömlek, ceket veya kalça örten bir kaban. Bu tesettüre aykırı bir görüntü oluşturmaz. Ama dışarda namaz kılacağımız zaman bir eteğe ihtiyaç duyarız. İnsan bu noktada bir düşünüyor ben kapalıyım hatlarım da belli değil o kadar ama bu kıyafetle namaz kılamıyorum.