Ezgiakyol 11 aydır deri altı implant ile korunuyorum 4-5 aydır âdetim düzenli oluyordu bu ay 9 gün gecikti ara kanamamda olmadı deri altı implant ile korunup bu durum başına gelen var mı normal mi gebelik yoktur umarım 😏
[silindi] Ezgiakyol Deri altı implantın %100 koruyuculuğu yok %99 bile olsa %1 ihtimal her zaman vardır
nurzenkin Ezgiakyol emzirme kaynaklı tarihlerde gecikme olabilir dedi 2 ay önce 15 gün gecikti reglim sonra oldu
Ezgiakyol [silindi] evet biliyorum bu yüzden korkuyorum test bile yapamadım çift çizgi görmekten korkuyorum
Ezgiakyol Bade38 çift çizgi görmekten korkuyorum 2 tane kızım var biri daha 1 yaşında Allah olmayanlara versin inşallah
[silindi] Ezgiakyol Korkununda olmuşa çaresi yok ki, en azından yoksa bile ihtimaller arasından silinir
Bade38 Ezgiakyol Ama burda genel yorum 9 gün geçmiş vardır diyenler olacak iyice strese giriceksiniz bence sabah yapın en azından varsayımlar ortadan kalksın
Ezgiakyol nurzenkin evet benim doktorumda öyle dedi emzirdiğin içinde gecikmiş olabilir diye ama öyle aktif emen bir bebek değil genelde ek gıda daha çok yiyor
nurzenkin Ezgiakyol aktif emen olsa değişiklik gösteriyor benim bebeğim 10 aylık oldu yeni ek gıda alsa da emme bağımlısı gibi bir şey ona rağmen düzensiz çok
ebrudemir81 Ben de 4 gün geciktim daha 6.5 aylık bir kızım var aşırı aşırı gerginim şuan bir bebek düşünmüyoruz havalara bağlamak istiyorum bu gecikmeyi test yaptım negatif çıktı
MKmoms24 Bende test yaptım negatif fakat hala olmamadım bir hafta olacak neredeyse aşırı stres yapmaya başladım 🙄 var mı adet söktürme için bir öneriniz