AtesPerisi Kızlar yaklaşık 1 aydır falan saçım da beyaz kepek gibi bişeyler vardı ve kaşınma oluyodu sonra fark ettim ki saç diplerim kabuk kabuk olmuş kaşırken döküntü oluyor neden olabilir ki cilt doktoruna randevu aldım 21 Ekim’de gidicem
gerekyokk AtesPerisi saç egzemasi benimde var ve şampuan kullanmadığım zaman hemen ortaya çıkıyor nemli saça uzun saça ve sinir strese hiç gelemiyor hemen çoğalıyor ve aşırı kaşıntı yapıyor hamileyken de oldu konazol şampuan var eczaneden aldığım kullanamadim yasak diye yani sürekli dikkat etmeniz gerek geçmiş olsun
AtesPerisi gerekyokk Doktora gidicem ama bi faydası olurmu ki bişey verirmi acaba arada artıyor kaşıntım
gizememre AtesPerisi canım biraz zor bir durum bu benim ellerimde vardı o kadar lanet ki krem kullanıyordum bir dönem geçiyordu sonra yine tekrarlıyordu , en iyisi doktor mutlaka ilaç verecektir
1Dost AtesPerisi o durum bende geçen seneden beri belirli aralıklarda olmaya başladı. Ben kendimi bildim bileli yaz kış saçımı kurutmam çünkü aslan yelesi gibi oluyo hoşuma gitmiyo hani bundan dolayı kepek olacak olsa 28 yaşındayım neden şimdi yaşıyorum. Pembe kapaklı ufak bi şampuan var ondan kullanmadan geçmiyordu bide sirke ve bal duydum kepeğe iyi geliyor diye araştır istersen
AtesPerisi gizememre Gidicem zaten randevu aldım bugün ya artık utanıyorum insanlardan kepek gibi hele tarayınca daha beter çıkıyor ortaya kafayı yicem kullanmadığım şampuan kalmadı
ezgimert AtesPerisi Sebatit dermatit. Saçınızda büyük kepek gibi kabuklar olur. Kaşlarınızda da olur kulak arkası burun kenarları vs. Kötü yani . Arada kortizonlu krem kullanıyorum advantal biraz yatıştırıyor şampuan vichy dercos çok iyi geldi. Fazla şekerli yemekte azdırıyor bu durumu iyice tabi bir de stresli dönemlerde artıyor. Yani arada kullandıklarınız ile yatışır