oykber1 benim kızımda 8 9 aya kadar sallanarak uyuyordu sonra yer yatağı serdim ö gündüz uykularını hep yer yatağında yaptım yanına uzandım sadece beline pış pış yaptım alıştı çok kolay oluyor en azında dışarıda gittiğimiz yerlerde hep sallama olmuyor şimdi bazen uzanıyor kendi yatıyor direkt 16 aylık oldu deneyebilirsiniz zaten büydükçe beşikte dönemedikçe pek girmek istemiyordu son zamanlarda