prp2727 Bebeğim 9 gibi uyku için ağlıyor uyutmazsam hiç durmuyor geri 40 dk uyuyor sonra 11,12 nasıl degistiricem ya
ilkelis prp2727 4.ay atağında canim yapicak bi sey yok diyolar benim kızımda 3 aylik çok korkuyorum 😬
elisa2705 prp2727 Sakin ol bacım cıldırılcak bi durum yok yaşadığınız 4 ay atağı bu gayet normel böle yapması ataklara alışsın derim naçizane🧐
oykber1 Üzgünüm ama atak döneminde maalesef ki böyle keşke size olumlu bir şey söyleyebilseydim ama o yollardan geçmiş biri olarak söylüyorum ki atak bitene kadar biraz yorulacaksınız🥺
zweifachmama prp2727 3 ay 3 günlük akşam 6 dan beri ağlıyor bi ara uyudu tekrar uyandı bende çıldırma noktasındayım artık
gulmuay prp2727 en zorlandığım aylar 3 4 tü. Bir ay sonra hafiften ışığı gördüm 5. Ayın bitişinden sonra daha iyi bence
zweifachmama prp2727 Kesinlikle çok zor bide benim 3 numara bu ağlayan iki tane daha var biri 5 yaşında biri 20 aylık hepsi ayrı ayrı ilgi bekliyor
gulnurkemal Arkadaşlar bu atak ne zaman bitiyor ne zaman düzene giriyor bu uyku 21:30’da başladım sallamaya uyusun diye hala uyumadı
tuayyo gulnurkemal valla 5 ay 4 günlük olduk tam gaz devam ediyor azalması gereken yerde şiddetleniyor sanki
gulizar8707 Of bizde 4 ay 4günlük uyumak istemiyor hep oyun istiyor hoplatıp ilgilenince güzel konuşup eğlendirince seviniyor gülüyor ama uyutmaya kalkınca ağlıyo çok zor uyuyor bezdiriyo gerçekten çok zormuş annelik ya😫