sonnenchein Havalar iyice soğumaya başladı kızlar çocuklarınızı nasıl giydiriyorsunuz uyurken, terler diye çok kalın giydirmek istemiyorum ama sabaha karşı çok üşümüş uyanıyorum ben kafam karışık🥲
organikirmik sonnenchein zıbın + uzun kol pijama takımıyla yatıyor ince. Örttürdüğü kadar belden örtüyorum. 1.6 almışım tulumu çok kalın geldi
JollyBaby Alt üst pijama takımıyla yatırıyordum ayakları buz gibi oluyordu üstünü cok acıyor çünkü. Tog aldım geçen sene de togla yatiriyordum üstünü de açmıyor kendini de uyandırmıyor mis
3kedili2bebekli sonnenchein 1 tog uyku tulumu giydiriyorum içine zibinla önünü açık bırakıyorum gece ben yatacağım zaman onlerini kapatıyorum terlememis oluyorlar
aayyyssee sonnenchein daha çok soğumadı oturduğum yer uzun kollu ince pijama takımı ile yatıyor su anlık tamamen kış geldiğinde uzun kollu pijama takımı üstüne 1.6 tog tulum giydiriyorum tam ideal oluyor diğer türlü terliyor
AtesPerisi Tulum giydiriyorum daha 3 aylık bebeğim çok kalın giydirmiyorum ev doğalgazlı ama şimdilik klima yetiyor daha o kadar soğuk değil bide çok güneş görüyor evimiz terlememesi lazım alt üst ince uzun kollu takım bazen üstüne ince penye yelek yetiyor
papatyasss sonnenchein uzun kollu pijama üzerine çift kat pazar kumaştan dikilmiş uyku tulumu giydiriyorum şuanlık ve geceleri kombi açıyoruz
ikibaloglanannesi sonnenchein İçine zıbın dışına uyku tulumu. İki oğlumda gece üzerlerini örtmedikleri için uyku tulumu giydiriyorum. Kombi de açık zaten 2 gündür.