Kızlar merhaba. Kızım bebekliğinden itibaren hatta anne karnından itibaren çok hareketliydi. Ama 18.aya girdiğinden beri canavara dönüştü 😂 aşır hareketli, asla yerinde durmuyor atlıyor zıplıyor sarkıyor koşuyor. Dışarıda bizden kaçıyor kaçarken de kahkaha atarak inleterek kaçıyor. Kucağa alınca vuruyor ama ağlayarak değil yine şımararak oyuna çeviriyor saçlarımı çekiyor ısırıyor. Bu aylarda normal mi. Düzeliyor mu bu