hasretcnr Merhaba adetim 4 ekimdi geçti 4 ekim akşamı kan verdim değer 14.9 çıktı pazartesi günü ultrasonda görünmedi pazartesi akşamı tekrar kan verdim 34.0 çıktı sonuç nasıl iki günde nasıl artmış bide sonuca göre kaç günlük yada haftalıktir acaba
Mrcasl-1 hasretcnr Değere göre hafta belirlenmez son adet tarihinize göre belirlenir ultrasonda kesenin görünmesi için beta hcgniz düşük şu anda ilerleyen dönemde görürsünüz sağlıklı bir gebelikse o yüzden biraz daha bekleyin
hasan033 hasretcnr kese oluşmamaıltır belki daha benimde 29 Eylül’de verdim 11 çıktı bide sekiz ekğmde verdim 2688.10 çıktı dört haftalık kese oluşmuş dedi doktor on gün sonra gel kalp atışları olursa dinleriz dedi
bestos hasretcnr ultrasonda görülmesi için 3 binlere çıkması lazım . Vajinal ultrason yaptırırsanız daha erken de görülebilir ama. 2 hafta kadar bekleyin sonra görürsünüz inşallah. Keseyi gördükten sonra da kalp atışı için 1-2 hafta daha beklersiniz. Genelde 7-8de kalp atışı duyuluyor.