gizemkkk
Lohusalık en sağlamim diyeni bile ezer geçer ama bu döngü tamamen geçiyor iyi tarafı bu 💝
Şuan hormonlarin düzeliyor ve bu durum duygularını kontrol etmeni zorlaştırıyor, sürekli ağlaman,bakamayacak yetmeyeceksin hisleri, eşimle acaba arama soğukluk girdimi kaygıları,eski hayata müthiş bir özlem duygusu bütün bunları hissetmen yaşaman şuan ki evre için çok ama çok normal ama biticek gidicek ve duzelicek herşey…
Sana en büyük tavsiyem asla kendini salma dışarı çıkmaktan korkma ,bebek ağlarsa korkma ,kendine vakit ayırmaktan çekinme eşine karşı bütün hislerini açık ve net şekilde ifade et ,uyuman gereken her an uyu asla ev dağıldı pislendi diye üzülme tüm bu süreç normal ve geçici 💝