papatya0909 Direksiyn derslerm basladı Cok kararsızım manuel cok zor geldi debriaj vites derken . Beynime bsey girmiyo Otomatik daha kı kolay acaba
Deletedmom_897 papatya0909 Bende ilk aşamada manuel istedim kendi aracımız da denedim bana da zor geldi o yüzden otomatik yazıldım daha kolay tabi daha derslerim başlamadı da benim ders almadan bile yapabiliyorsun. Sanırım geçiş yapamıyorsun bende kursa sormuştum yok demişti bana 🤭
denizalismom papatya0909 tabi ki otomatik daha kolay . Ben manuel kullanıyorum ama otomatik arabam olsun çok istiyorum 🌸
[silindi] papatya0909 Hatırladığım kadarıyla hayır, en baştan kayıt olmanız gerekiyor diye biliyorum ama tamda bilgim yok. Benim ehliyetim manuel ama otomatik kullanıyoruz. Çok çok daha rahat. Manuel olanlar her ikisinide kullanıyor ama sadece otomatik ehliyeti olanlar sadece otomatik araba kullanabiliyor.
yagmurkokusu_ Manuelde aldım ehliyetim iptal edildi ocakta tekrar gireceğim kesinlikle otomatik alacağım , manuel hamallıktan başka birşey değil zaten alırkende bir pişman olmuştum neden otomatik almadım diye
dayes papatya0909 bence dişinizi sıkıp ehliyeti manuel alın sonra otomatik araç kullanırsınız, yani ilerisi için her ikisini de kullanma imkanınız olur. Otomatik alırsanız manuel araçlarda geçerli olmuyor
papatya0909 dayes Kavramada falan stop ettirince , hemen panikliyorm . Bide park dan cok korkuyorum . Nasıl alacam bunu bilmiyorm vallahi . Bide sansa hocam cok egolu en ufak hatamda ters yapıyor hemen modum dusuyor
dayes papatya0909 olsun çok normal başlarda zaten kavramayı anlamakla geçiyor. Park da zamanla pratikle daha da iyi olur. Hocanız kendine gelsin onun görevi bilmeyen birine öğretmek zaten ve bedava yapmıyor. Bazıları bunun için para aldığını unutuyor galiba
Senay- papatya0909 canım ben ehliyeti 3 sene önce manuel aldım. Şuan otomatik araba kullanıyorum. Otomatik candırrrrrr. Manuel şuan açıkcası kullanamam
papatya0909 dayes gerçekten dediğiniz gibi psikolojim bozuldu ben para veriyorum öğrenmek için üstüne bir de onun Egolu konuşmalarıyla sınamıyorum gerçekten uykularım kaçtı mutlu olmak için ehliyete yazıldım iki gündür uyuyamıyorum stresten İnşallah hocayı değiştirirler veya otomatiğe geçerler başlayalı iki gün oldu Şimdiden gitmek istemiyorum
usenmedimyaptimbirvelet papatya0909 manuel eğlenceli. Trafikte işkenceye dönüşür. Otomatik daha eğlenceli trafikte daha az yorulursun Yani şahsen ehliyetimi manuel alır otomatik kullanırdım. Oto ehliyeti alırsanız manuel kullanamazsınız Manuelde ikiside serbest
Hiilyuss papatya0909 ilk 3 ders kafa allak bullak oluyor yapmıycam çok şey var yol güzergahı debriyaj vites düşünürken mal gibi giriyorsun ilk derslere 4. Derse daha iyi gireceksin emin oll
ikiierkekkannesii papatya0909 Ben Manuel almıştım ehliyetimi evet zordu ama bence arabayı Manuel olarak öğrenince daha kolay kullanıyorsunuz. Otomatik vites şuanki arabam bana otomatikler akülü araba gibi geliyor 😀