Herkese iyi akşamlar kızlar benim bebeğim 5 ay 15 günlük ve mama reddimiz var sadece uyanıkken mamayı asla kabul etmiyor bu durum 3 aylık iken başladı ve hala devam ediyor sadece uykusunda yiyor onun dışında yemiyor her yolu denedim ayakta zıpladım salladım şarkı söyledim oyuncak gösterdim hatta ekrana bile başvurdum sırf içsin diye ama maalesef içmiyor biberon değiştirdim klasik biberon avent lansinoh dr bronws mama değiştirdim şuanki bebelac ama aptamil denedim hipp denedim sma denedim bakın aklınıza ne geliyorsa mamasına pekmez kattım bunu doktora sorarak yaptım tabiki ama yok yani bebek kabul etmiyor bu dönemselmi böyle devam edermi bu arada kan testi vs de verdik hiç bir sorun yok çok şükür ama neden böyle bu bebek kızlar ya sizin bir öneriniz varmı bunu yaşayan varmı çok zor oluyor benim için gerçekten