Biz de aynı durumdan muzdaribiz.Bir yıldır kaka tutuyor.Surekli kabız.Bi dönem çatlak oluşmuştu.Acıyor diye bir başladı tutmaya .Sürekli dulcosoft veriyoruz.Asla sebze yemiyor.Corba da içmiyor.Tutacağım diyor.Uc gün , beş gün kaka Yok.Deli gibi kıvranıyor.Oyun bile oynamıyor.Surekli yatıyor ve masaj istiyor.Yaptıgın da acımadı ki diyor.Sonra yine tutuyor.6 seans oldu oyun terapisine gidiyoruz tık yok.