Selam kızlar kızım 4 ay 15 günlük sadece mama içiyor ve ben artık bişeler tattırmak istiyorum çünkü 2 satte bi mama ıstıyor doymuyor gibi hanı aranıyor bende yavaştan tadıma başlamak istiyorum bugun hip markasının 4. Aydan yazan pırınc unundan aldım ¾ çay kaşığı verdin istiyor yemek istedı siz nasıl ılerledınız sızce ne yapmam gerekiyor