Bebeğim 1 yaşında ve nerdeyse 5-6 aydır böyle kafasına vuruyor bu hep uykusu geldiğinde oluyor ama geçer diye bekledim hani unutur diye ama yok geçmediği gibi şiddeti de arttı baya şap diye yapıştırıyor yüzüne kafasına da çat çat vuruyor. Başlarda engellemeye çalışıyordum ama doktora da sordum uykusu geldiğinde yapıyorsa kendini rahatlatma hareketidir dedi. Yani ama ne bileyim ne zaman geçer ki acaba? Bunu tecrübe edenler var mı aranızda bazen yaptığı an dikkatini farklı bi yere çekmeye çalışıyorum ama ısrarla devam ediyor