ftd1212 bu sorunları bende yaşadım. Sürekli emmek istiyor memeyi 40 dk emse de memedem ayrılınca sanki hiç emzirmemişim gibi ağlıyor aranıyor… sütüm olduğu halde acaba sütümmü yetmiyor / yaramıyor diye düşündüm günlerce ama çok normalmiş. Şimdi biz 24 günlüğüz hala aynı şeyler var maalesef ama 10günlükken ki kadar değil bazen memede doyuyor mesela memeyi kendi bırakana kadar emziriyorum kendi bırakıyor sonra memede uyuyor zaten yenidoğanın ihtiyacı bu beslenme ve anne ile temas. Biraz dayanın ve lütfen zor gelse de bol bol emzirin. Emzirdikçe sütünüz artacak, emzirdikçe çenesi güçlenecek ve memeye alışacak. Ben hala bile saat başı istediğinde veriyorum memeyi böyle böyle çeneleri güçlenecek. Hemen biberon verirsek onun kolaylığına alışır diye mümkün oldukça az biberon veriyorum ben