Kızlar 4. Ayda bu karma aşıyı olmuştuk şimdi 6 da yine oldu ama ne zaman bu aşıyı olsa çocuğun o gece uykuları bozuluyor. 4. Ayda da uykuya direnmiş ağlıyordu şimdi de uyumuyor 🥲 2 saatte bir uyuyan çocuk 6 saat oldu uyumuyor bi türlü 🥹 keyfi yerinde şükür oyun oynamak istiyor ama çabuk sıkılıyor uykusu da var diye. bu durumu yaşayan var mı bir tek bizde mi böyle?