Alyabebek34 Belim çok ağrıyor karnım çok aşırı şişti adete az kaa şişerdi ama bu sefer daha çok şiş ve sert baya belim ve gögüslerimde çok ağrıyor sizce gebemiyim?🥺
MommyNest Alyabebek34 valla aynısı bendede var sanki karnımda bir şey var üstüne bile uzanıyorum bu bir iki haftadır böyle
Alyabebek34 MommyNest gerçekten ya inşallah vardır rabbim bizede nasip eder inşallah ben istiyorum açıkcası🌸
MommyNest Alyabebek34 yok cnm sagol zaten bir tanem var hem daha çok küçük ikinciyi istemiyor inşallah Rabbim sizede nasip eder🫶